Saturday, August 2, 2014

beauty post / novo: ruževi ( recenzija / new in:lipsticks , review )











Jednom prilikom , davnih dana , sam probala ove ruževe i svideli su mi se. Zato sam i odlučila da krenem u nabavku istih ali u različitim nijansama.  Predve godine sam uzela jedan drečavi rozi i veoma mi se svideo ,pre svega jačina boje a  i cena proizvoda.Pošto ne nosim svaki dan ruževe dugo mi je trajao jer se i nije puno koristio, tako da sam prošle godine opet uzela druge dve nijanse,a danas ove tri .


Pre svega cena je veoma pristupačna , 160 din po komadu , u lokalnoj prodavnici kozmetike  .I to mi se veoma svidelo pored inteziteta boje samog ruža. Usne ne isušuju i prijatnog je mirisa.
Veoma sam zadovoljna ovim proizvodom.Volela bih da probam druge proizvode od istog proizvođača.

*fotografije fotografisane na dnevnom svetlu.
moja FB  stranica
don juan cosmetics site

No comments:

Post a Comment