Thursday, February 13, 2014

Beauty post / blast from past: hairstyle + tutorial

Odavno se nalazi dosta tutorijala za ovu jednostavnu i prepoznatljivu frizuru ,no napravila sam uprkos tome još jedan. Iako je ova frizura poznata od 2009. , i postala veoma prepoznatljiva kao i sam brend muzičke i modne tako i umetničke ikone , tako su i nailazili tutorijali i različiti načini u njima samima kako postići ovakvu frizuru,i tada ja sam našla jedan (meni najlakši) i ponavljala ga više puta i "izvežbala se". Ovu frizuru sam pravila još od 2010. sa smeđom kosom i ovih dana setih se da nisam sa ovom "novom" bojom kose pokušala.Zato sam pokušala i videla kako mi stoji  i napravila tutorijal.

nekad:



i sad:

šta je potrebno:


1.zavezati kosu u rep:

2.zatim saviti rep na "Pola" i provući kosu kroz gumicu:


3.pričvrstiti taj deo kose sa ukosnicom ,i podeliti na dva dela kosu kao na slici: 





4.kada smo to uradili ,taj "višak" pričvršćeni .prebacimo izmedju podeljenog i sa zadnje strane pričvrstimo isto sa ukosnicama,i ispašće ovako:

i to je to.








No comments:

Post a Comment